Arhelan to w 100% polska, dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów spożywczych.
Działamy od ponad 26 lat w województwie podlaskim oraz warmińsko-mazurskim. Zatrudniamy ponad 1200 osób. Jesteśmy solidnym i społecznie odpowiedzialnym pracodawcą.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość opracowania i wdrażania własnych pomysłów
- możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
- aktywny udział w tworzeniu nowych rozwiązań
- świadczenia pracownicze: karty rabatowe dla pracowników i ich rodzin, bony świąteczne, karta Multisport
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego – ekonomicznego
- doświadczenia na analogicznym stanowisku
- znajomości obsługi systemów klasy ERP
- bardzo dobrej znajomości programu Excel – warunek konieczny
- umiejętności przygotowywania analiz finansowych
- wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia
- samodzielności, kreatywności, komunikatywności, inicjatywy
Główne zadania na stanowisku:
- sporządzanie analiz, raportów i zestawień sprzedażowych, handlowych, finansowych i innych na potrzeby przełożonych
- przygotowywanie kalkulacji kosztów przy otwieraniu nowych placówek handlowych
- przygotowywanie, przetwarzanie i zarządzanie bazami danych oraz efektywne
wykorzystanie ich zasobów
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem (wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych) na adres e-mail : [email protected] z dopiskiem Specjalista ds. kontrolingu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 607 140 423
Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Więcej o nas na www.arhelan.com.pl